Bella

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Elin - 24 februari 2011 19:53

Hej §

 

Har precis kommit hem från att ha varit tränare.

Ska skriva om båda dagarna nu så det kommer väll bli ett långt inlägg förhoppningsvis. <3

 

Igår:Stack man till Ica halv 12 för att möta Alexandra.

Sen stack vi hem till henne och baka amerikanska plättar, till det hade vi frukt och grädde.

Här får ni en bild på min lilla tallrik ;)

  

Ser det inte gott ut ??

Iaf..

Efter det stack vi till bussen och tog oss till entre där vi såg på bio och kolla i affärer men jag handlade inget.

Efter bion så åt vi på en resturang där, vet dock inte vad den hette men vi åt iaf kebab tallrik.

Sen tog man bussen hem till mig och hämtade kläder efter som att jag skulle sova hos henne.

 

Idag: Ringde hennes klocka på alarm klockan kvart över tio.

Då ringde Elin Rydell och fråga om jag ville med henne och bada, och såklart att jag ville det !

Så då gjorde jag vi mig och sen stack jag.

Efter badet stack vi hem till henne och spela sims.

Sen hemta mamma mig och så körde vi till isen.

Men nä, nu ska jag faktiskt spela sims 3 och dricka te ;)

Komentera'§

  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards