Bella

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Elin - 1 februari 2011 19:15

Hej :)

Har fotat lite vattenbilder för första gången :)

Dom blev faktiskt ganska så bra för att ha varit första gången tycker jag !

Men får se vad ni tycker när jag lägger in dom, det blir intre ida men kanske imorn, vi får se.

Ska nog börja fota lite mer och lägga in på bloggen för som ni har märkt så blir det typ alldrig några nya foton :(

Ajja.

Nu ska jag fota lite annat här hemma ;)

Hejdå    

Av Elin - 1 februari 2011 18:37

..Kommer jag nog inte blogga så mkt på måndagar-fredagar pga. skola, läxer, träningar mm..

Men på helger så kommer det komma många inlägg :)<3

Men även om det inte blir så många så ska jag försöka med ett iaf :D

 

Kram §

 

Ps. här kommer några bilder på mej :)<3

  

 


     

...

Av Elin - 1 februari 2011 17:07

Hej på er :-)

Sitter här och känner doften av god mat ;)

Ska snart äta.  

Idag så min skoldag ut såhär..

-Hemkunskap

-Rast

-Engelska

-Lunch och Rast

-No

-Slöjd

När man sedan hade slutat stack man till kören ;) ;)

Haha, skit kul !!

Och nu har man precis gjort läxerna, inte så kul :/

Ajja :/

Imorn ska man på utvecklings samtal, tror dock inte på så mycket skäll eftersom att jag inte har gjort något jag inte får och jag gör ALLTID mina läxer, men vi får se..

 

Kram   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards