Bella

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Elin - 13 februari 2011 19:28

Italienska:
Tu sei il mio tesoro tutto <3
A meno che tu, mi piacerebbe essere solo la metā dei con voi, sono pieno.
Cosa farei senza di te cara?
Quando ho freddo come la maggior parte non sono quando si č vicini, ma quando mi sei vicino, ho caldo per voi č cosė caldo!
Non so come descrivere i miei sentimenti per te.
L'unica cosa che posso dire č
TI AMO !!TE AMO !!Ти си ми всичко, скъпа <3
Освен ако не са, бих само половината с вас, аз съм изцяло.
Какво щях да правя без теб, любима?
Когато съм студен като повечето от тях, когато не сте близки, но когато си близо, аз съм с гореща за вас е толкова горещо!
Аз не знам как да опиша чувствата ми към теб.
Единственото, което мога да кажа е, че обичате
.!

Svenska:
Du är mitt allt sweetie <3
Om inte du fanns så skulle jag bara vara halv med med dej så är jag hel.
Vad skulle jag göra utan dej älskling ?
När jag fryser som mest är när du inte är nära, men när du är nära är jag varm för du är så het !
Jag vet inte hur jag ska beskriva mina känslor för dej.
Det ända jag kan säga är JAG ÄLSKAR DEJ!

Av Elin - 13 februari 2011 17:02

Hej !

Ville bara tipsa er om en låt som kommer lite längre ner.

Den är jätte bra att dansa till !

Så här kommer den...

  

Av Elin - 13 februari 2011 16:53

Kommer ni ihåg inlägget om att Miley och Josh kanske är ihop ??

För er som kommer ihåg kan börja läsa vidare direkt och till er som inte kommer ihåg kan rulla ner och läsa !

 

Flera gånger de senaste dagarna har Miley Cyrus synts tillsammans med den som ryktas vara hennes nya pojkvän; Amy Winehouse ex Joshua Bowman, 22. Igår fotograferades paret när de stannade för att köpa kaffe under en tur på stan i Los Angeles.

 

Den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan lärde känna Joshua under inspelningen av filmen ”So Undercover” i New Orleans förra året, och sedan dess har det ryktats om en romans.

Paret fotograferades sedan mysandes i Griffith Park i LA förra helgen, men själv hävdar Miley dock att hon fortfarande är singel. Istället skyller hon bekantskapen med Joshua på sin hund.

— Jag dejtar ingen! Lyssna, vi satt i en park tillsammans. Vi är väldigt bra vänner och han har väldigt god hand med min hund, så det var grymt, säger hon till E! News.

Miley:

Vad tror ni ?

  

Av Elin - 13 februari 2011 16:43

Sanna Nielsen och Brolle till final i Globen

 

Sanna Nielsen och Brolle till final i Globen

 

Sanna Nielsen och Brolle till final i Globen

Sanna Nielsen och Brolle till final i Globen

Sanna Nielsen skickas raka vägen till Globen efter att hennes bidrag ”I’m in love” fått flest röster under kvällens deltävling av Melodifestivalen, som gick av stapeln i Scandinavium i Göteborg.

 

— Jag vet inte om jag får ut något ord just nu, men det är fantastiskt kul, tusen, tusen tack, hälsade Sanna i direktsändning.

Även Brolles ”Seven days and seven nights” föll svenska folket i smaken, och även han är nu färdig finalist.

Loreen och Daniel ”The Moniker” Karlsson får ladda om batterierna och försöka ta sig till vidare via andra chansen.

Allra sämst gick det för schlagerveteranen Elisabeth Andreassen, som slutade sist med sitt bidrag ”Vakna i en dröm”. Även Christian Walz, Anniela och Babsan, som kom på femte, sjätte respektive sjunde plats, fick tacka för sig.

Var det rätt som gick vidare ?

Kommentera vad ni tyckte, om ni inte tyckte dessa vem tyckte ni då ?

  

Av Elin - 13 februari 2011 09:43

Hej på er ;)<3

Ska snart sticka till kyrkan och sjunga.

Efter det ska hela familjen sticka och bada på vanningen, längtar som f*n !

Det va såå länge sen !

Vi kommer att ha as ballt ! :D

Ajja,

Sitter här och lyssnar på musik, bloggar och chattar lite ;)

Men nu måste jag stänga :(

Men men^^

Ni får ha det så bra !

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards