Bella

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Elin - 21 februari 2011 17:14

Dessa ringarna från H&M gillar jag sjukt mkt speciellt den silvriga!

Vilken gillar ni mest?

   

Av Elin - 21 februari 2011 16:59

Hej <3

Har precis badat/dushat, skönt !

Mamma står just nu och lagar mat det blir någon kyckling i jordnöttsås med ris och, gott.

 

 

  

Haha..

Är hungrig som f*n.

Men jag får hålla ut ett tag till XD

Som tränare idag har vi Sumo Maggan, Magdalena då allså.

Hon är sjukt bra, det va hon som lärde mig axel innan jag hade landat det.

Ajja,

 

Vi sEs XD

  

Av Elin - 21 februari 2011 15:46

Hej igen §

Har precis pratat med Nicole.

Vi bestämmde att jag skulle sova över hos henne efter min träning så jag kommer till henne vid halv nio ikväll.

Kommer att ha asbllt ju XP

Sitter och lyssnar på halleluljah-Molly Sanden som jag ska sjunga mig in med till bergaskolan.

Nu kom precis Saga och pappa hem, sötnosen Saga då allså ;)<3

Gammal bild på henne, men men XD

  

  

Av Elin - 21 februari 2011 13:42

Hej §

Har precis städat klart mitt rum, det blev faktiskt fint.

Vill ha godis men får inte ta ;(

Så jag tar en frukt ist som är lite nyttigare.

 

Saknar sommaren sjukt mkt !

Vill bli brun och ha SOL !

Men vi får ha tålamod några månader till ;)

  

  


Av Elin - 21 februari 2011 12:12

Oroa er inte för rubriken, den är inte sann XD

 

 

Hej

Ska ta mig i kragen nu ( inte bokstavligt ) och städa mitt rum, storstäda då allså.

Där är ganska så mycket stökigt :/

Ligger kläder i soffan, mitt smik ställe ( där jag har mitt smink ) ser ju ut som man har smällt en bomb där och allt har flygigt runt.

Ajja,

Bloggar mera sen, jag lovar ;)

    

    

Av Elin - 21 februari 2011 10:03

Av Elin - 21 februari 2011 09:02

Godmorgon sötnosar ;)<3

Vakna vid 08.00-08.30 tiden idag, allså sov jag inte så länge.

Ska äta lite frukost snart och städa till min kanin.

Har inga speciella planer för dagen men vi får se vad det blir, antagligen bara chill.

Just nu sitter jag och lyssnar på boy's dont cry, favvo låten just nu ;)

Men nu måste jag värkligen äta för jag är vrål hungrig.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards