Bella

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Elin - 12 februari 2011 19:25

Hej igen ;)

När jag startade min blogg visste jag inte riktigt vad den skulle handla om.

Men med tiden så har jag tänkt ;)

Och det jag har kommit fram till att bloggen ska handla om är min vardag och kändisar!

Tycker ni att det låter bra?

Ehh, till vardag tillhör ju tex. vad jag har köpt om jag har varit ute och shoppat osv..

Men nu vet ni..

Kram   

Av Elin - 12 februari 2011 16:51

Hej§

Sitter hemma hos Evelina efter att ha varit på mobilia i ca 4 timmar.

Jag handla en fotboll, hö, en ros, någon sak...

Ajja,

vi hade kul tillsammans iaf ;)

Haha vi skämde ut oss på bussen...

Där va helt full och det ända som hörs är vårat flabb ;o

Och inne på lagerhouse skämmer jag ut mej, välte ner allt...

Så vi klara oss GANSKA bra.

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder från idag :( Evelina hittar nt sin sån sladd :( !

Nu ska jag fråga om vi kan sova över :) 

HOPPAS VI FÅR !!!!! <3

Men jaja skriver lite mer om vi fick osv...


Hejdå <33


Av Elin - 12 februari 2011 11:58

Jaha då kommer snart Evelina så ska vi sticka till mobilia och shoppa.

Själv har jag ingen aning om vad jag ska köpa men min kanin måste ha hö !

Och så ska vi ju äta på Bk eller Mc, gott !

Hon kommer när som helst !

Jag och Evelina var bästisar när vivar små men sen tappade vi kontakten ;(

När vi sedan började 3 så blev vi bästisar igen och har varit det sedan dess.

Visst det händer ibland att vi bråkar men vi har oftast kul.

Vi båda är lika klantiga och skämmiga, hehe..

Men vi hoppas att vi klarar oss idag från allt sånt..

Allt kan ju hända...

Ajja,

Pöss #

 


Av Elin - 12 februari 2011 09:52

Miley Cyrus, 18, rapporteras ha fallit för skådespelaren Josh Bowman, 22. Josh är Mileys kollega i nya filmen ”So Undercover” och har tidigare dejtat sångerskan Amy Winehouse.

 

Miley och Josh har tillbringat mycket tid med varandra under arbetet med den kommande actionkomedin och i helgen blev de fotograferade under ett parkmys i Griffith Park i Los Angeles.

Själv hävdar skådespelerskan dock att hon fortfarande är singel.

— Miley är fortfarande singel. De är inte ett par, säger en källa till sajten Gossip Cop.

Men en annan källa skvallrar för E! Online om att Miley definitivt är förtjust i Josh, och påstår att hon har fallit pladask för den ståtlige engelsmannen – och inte minst hans brittiska accent.

källa skvallrar för E! Online om att Miley definitivt är förtjust i Josh, och påstår att hon har fallit pladask för den ståtlige engelsmannen – och inte minst hans brittiska accent.

källa skvallrar för E! Online om att Miley definitivt är förtjust i Josh, och påstår att hon har fallit pladask för den ståtlige engelsmannen – och inte minst hans brittiska accent.

   

 

     

Av Elin - 12 februari 2011 08:40

Godmorgon !

Har precis vaknat. Zzz...

ligger just nu i soffan och bloggar lyssnar även på musik.

Just nu lyssnar jag på ''Never say never med Justin Bieber feat. Jaden Smith'', tror att det är min favvo låt just nu !

Annie och hennes kompis sitter och äter frukost just nu, ska oxå äta strax.

Har inga speciella planer för dagen så det blir nog ara att man sitter hemma och chillar:)

Ehh..

Ja, just det vad tyckte ni om inlägget om Pink ??

Jag ska faktiskt börja blogga lite fakta om kändisar men inte allt för ofta utan bara ibland.

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards