Bella

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Elin - 19 februari 2011 19:06

Hej hej ;) !

Såå härligt med lov, ja jag vet att lovet inte har börjat än utan att det börjar på måndag men ändå...

Nu behöver man inte tänka på saker som tex. ställa klockan,packa gympa påsen osv..

Sitter just nu och kollar på tv med Saga vi eller rättar sagt hon tittar på disney channel :/

Men kl. 8 börjar melodifestivalen där Erik Saade ska sjunga popular :D

Kommer nog att heja på han, men vi får väl se.

Han e faktiskt ganska så söt :$

  

Av Elin - 19 februari 2011 16:35

Hej ! :)

Jag är ledsen för dålig uppdatering men jag har förvarnat er om ni kommer ihåg ?

Ajja,

Nu skiter vi i det.

Älskar lördagar dom är bara bäst §

Idag vaknade jag halv 7 :o

Sen gick man upp och gjorde vi sig.

Vid 10 tiden åkte man till höörby badet och badade men mamma,Annie,Saga & Therese.

Det var sjukt roligt där, där var 2 trampoliner en på 1 meter med studs i och en på 3 eller 5 utan studs.

Men nu e man hemma.

Igår fick jag reda på att jag ska prov sjunga till bergaskolan om 2 veckor, nervös men det går säkert bra...hoppas jag.

Då ska man sjunga en låt bli interljuvad och lite annat.

Men jag ska sjunga halleluljah (engelska).

Sitter faktiskt och lyssnar på den nu.

Önska mig lycka till ?!? ;)

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards