Bella

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Elin - 20 februari 2011 18:56

Heej §

Har precis kommit hem från Jasmine bästa kusin.

Vår sockerkaka blev änndå ganska så god, men när mamma hemtade mig fick jag reda på att min pappa också hade bakat en sockerkaka, haha.

Ajja,

Mycket sockerkaka idag kan man ju säga, jag och Jasmine åt ju nästan upp hela vår själva, haha.

Sen år man thai mat hemma hos dom, det va så gott så ;)

 

Just nu sitter och bloggar och lyssnar på musik.

Boy's dont cry-Ulrik Munther.

Den är sjukt bra !..!..!

  

Av Elin - 20 februari 2011 12:27

Haha, jag och Jasmine står just nu och bakar sockerkaka.

Den ser lite mycket missbildad ut men det blir nog så bra så ;)<3

Hon står just nu och skriker på sig själv och mig, -

Bella, Bella är en deciliter såhär??

-Amen jaa

Så nu har vi precis vispat ihop det sista XD

Ha en bra dag tills vi hörs senare.

Puss och kram  

Av Elin - 20 februari 2011 11:05

Dagens outfit...

  

Bilden är tagen med webcamera det är därför bildkvaliten är så dålig, cirklen mitt i facet är för att jag blev lite mkt mobbad.. XD

Ha en fortsatt bra dag.

  

Av Elin - 20 februari 2011 10:33

Godmorgon <3

Idag vaknade jag halv 10 XD
Idag ska jag vara med Jasmine kusin.

Just nu sitter jag och tittar på kläder från H&M dom har skit snygga kläder kolla här tex.

  

  

Och mera såklart ;)

  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards