Bella

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin - 3 januari 2011 20:38

Hejsan svejsan ;)

 

Nu har jag precis dushat eftersom jag har tränat =)

Luktar popcorn i hela lägenheten =)

Mamma och pappa ser på film så det e df ;)

Ska nog också titta sen tror jag....

Vi får se =)

Sen blir det nog att jag lägger mig vid 10-11 ?

Vi får se.....

 

Godnatt och godbajs.

   

Av Elin - 3 januari 2011 12:02

Hejsan <3

 

Idag vakna man halv 10 gick upp och klädde på sig sen satte man sig vid datorn sen åt man och nu bloggar man lite :D

Idag ska jag nog va med kompis men vet inte vem....

1 vecka kvar till skolan börjar :(

Måste prata mkt innan :D

Längtar INTE det ända som är positivt med skolan är kompisarna och rasterna =)

Bästa ämnet = rasten =)

 

Hoppas ni får en bra och rolig dag och det kanske blir ett inlägg lite senare ikväll vi får se...

 

Kramiiiz       

Av Elin - 2 januari 2011 20:38

Hejsan !

Nu har jag precis läst lite för Saga eftersom hon ska sova....

Idag va man med Josefine och lite Elin men hon stack efter en stund för hon skulle tiol sin faster någonstans =/

Bra koll jag har va ?..? haha nej inte riktigt =D






Som alla andra smällde vi raketer....


   


Jag  vänder mig om elr något ?

Men bilden blev Cool tkr jag ;)  

Av Elin - 2 januari 2011 11:52

Hejsan <3

 

Har precis ätit frukost med familjen+Elin :D

Vakna av Saga som kom smygande in i Annies rum där vi sov =)

Elin åker hem om några minuter :'(

Sen ska jag va med Josefine :D

Har ingen aning om vad vi hittar på men något roligt blir det..... (hoppas jag)

 

Kom ihåg att rösta vilken hobby som är roligast :)

 

Kramiiiz   

 

 

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards