Bella

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Elin - 5 januari 2011 20:45

Hellu :D

Kände att jag va tvungen att blogga lite mer nu =)

Imorgon sticker man med bäzzztisen Amanda och bowlar efter de äter man hemma hon någon dom kände som inte jag känner o.O

Men det BLIR kul lovar jag =)

Sen sover man hos Manda =)

 

Kramiiiz     < ----haha

 


Så J*vla ball hah =)

PÖSS #

Av Elin - 5 januari 2011 20:18

Hej svejs =)

Nu när skolan börjar kommer ja nog inte hinna blogga lika mkt men jag ska försöka minst ett inlägg i veckan men mer ska det nog bli, det är jag säker på !

 

Men iaf så har jag precis dushat om någon bryr sig....

Nu sitter jag och gör ingenting, boring :/

Idag åt vi korv och macaroner, gott gott ;)

 

Pöss Pöss alla sötisar   



Av Elin - 5 januari 2011 18:44

Hej igen =)

Jag tycker att ni borde ta och kolla in dessa bloggarna !

 

josseking.blogg.se

bloggbyhaller.blogg.se    Det va hon som gjorde mitt gästinlägg ^_^

jessiebliixt.blogg.se

feliizia.bloggplatsen.se
ewepewesomsakallad.blogg.se

elegull.bloggplatsen.se

Det är mina sötizzzar   

Av Elin - 5 januari 2011 14:56

Hejsan svejsan <3

 

igår blev det att jag och Alexandra stack till mobilia och shoppa =)

Jag köpte ett par jeans och en JÄTTE stor penna och då menar jag jätte stor :o

Jeansen köpte jag på H&M och pennan på lager house =)

Sen stack vi hem till henne och åt sen titta vi på tv, knubbigt regn den va jätte bra ! Rekomenderar den !

Sen gick vi och la oss halv 1 typ ;)

På morgonen väkte hennes mamma (min moster) oss 11 då gick vi upp och åt =)

Sen klädde vi på oss och stack hem till mig och fuíka lite med Annie =)

Sen gick hon hem :(

Snart kommer Amanda som har varit i Sälen så ska vi va lite =)

Min kusins blogg (alexandra) bloggbyhaller.blogg.se den e grym !!

 

Puss   


ps.annie blir 9 om 3 dagar =)   

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards