Bella

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Elin - 26 december 2010 18:30


  


  


  


  


Sen har jag oxå gjort bilder på mina kompisae mm men dom lägger jag inte upp !

Det kan hända att jag lägger upp någon redigerad bild då och då !

Här har ni en länk till sidan !

http://www.picnik.com/app#/home/welcome

 

Av Elin - 26 december 2010 18:04

Hejsan :D<3

 

Idag gick de tyvärr inte att va med josefine hon skulle va me en annan från klassen=/

Men jag va med Nicole istället vi hade jätte kul kan jag säga !

Jag ska vara med hon imorn oxå efter min träning så det blir nog inte ett inlägg imorn för jag ska sova hos henne =/

Idag byggde vi ett snöbollshus som vi ska använda imorn när vi ska ha snöbollskrig med hennes lillebror och några av hans kompisar =)

Men jag och Nicole kommer vinna såklart ;)

 

Ska lägga in ett inlägg snart med foton som jag har redigerat på picnik =D

 

Puss !!!

 

Av Elin - 26 december 2010 10:28

Hejsan !

 

Idag vakna man 9 för att Saga satt vid sin prinsess data =/

Iaf så gick man upp då & satte sig vid datorn =)

Sen åt man bullar =D

Lite senare idag ska jag va med Josefine min bästiz har ingen anning vad vi ska hitta på men något kul blir det !!!

 

Just nu lyssnar jag på musik jag lyssnar på en tjej som heter Megan Nicole hon e SKIT duktig lyssna !

 


Kanske blir att jag lägger in ett inlägg senare oxå men vi får se ;)


Hejdå :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards