Bella

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Elin - 23 december 2010 21:04

Tja!

Alexsandra här, bellas äldsta kusin!

Är här idag för att ha lite julfirande, trevligt trevligt.

Har precis ätit middag & öppnat julklappar, så har myspys med andra ord.

Av mig fick bella rosettklämmor i svart spets & fruktigt läppglans, hoppas hon gillar det!

Nu snart bjuds det på efterrätt, smarrig kladdkaka, my favorite!

Men nu ska jag gå & snacka lite skit med henne!

 

Ha det gyttans gott folk! Och glöm inte att slänga in en kommentar ibland alltid uppskattat!

 

Om ni är nyfikna på mig kan ni ta en titt på min blogg, bloggbyhaller.blogg.se

Av Elin - 23 december 2010 17:38

Hejsan <3

 

Idag har man tråkat hela dagen såå tråkigt så jag satte mig och fläta med garn =)

Men i morse träna man kul träning faktiskt !

Snart kommer Moster & hennes familj & så ska vi fira jul tsm =D

& så får man ju ÄNTLIGEN träffa kusinen som har klippt sig kort jag tror att de blev JÄTTE fint för hon e bra på sånt så hon vet nog va hon gör =)

 

Många STORA jul kramar ! // Bella <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn:Elin men kallas Bella.
Efternamn:Nilsson.
Ålder:11, 12 i oktober
Familj: Mamma, pappa, 2 systrar.
Intressen: Dans(street), sång, konståkning och fotboll.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Va ska min nya blogg heta ?
 ElinNilsson.bloggplatsen.se
 Bella-a.bloggplatsen.se
 Kommenterar mitt förslag
 frågar mitt förslag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards